kenapa aku mencintaimu -SOFAZR-

Follow Kite Jom ! ^.^

Thursday, 29 December 2011


smalam kak aku feeling habis tngok tv9 . citer ape ntah . dh la nk nanges pastu ckap ngan aku ,aku buat tak tawu je ,jahatkan ? BHAHA aku mmng jahat pon . tapi kalau korang baek ngan aku ,aku pon baek la ngan korg :) kalau jhat ngan aku ,tnggu je pembalasan ! :P btw ,yg nih blog aku yg ke-6 kot ,kalau tak silap laa . aku pon dh lupa . byk sngat blog aku buat . yg laen semua aku nk delete . sbb design blog tu sume mcm tahik . HAHA . yg ni pon tak cantek kan ? hmm :(
STOP MEREPEK ,OKENG ?

lagi 5 hari je nk skola . cepat betul mse berlalu . excited gile nihh . tak saba nk begosip ngan membe membe . rindu skola ,rindu kawan ,rindu cikgu (rindu serindu rindunya) HEHE . dh nk masok form 2 . YEAY ! junior tahap 2 -,- tak bole jadik smseng lagi. HAHA . tapi aku agak sedih sbb taon ni mak ngan abah tak bwk pegi holiday :') hmm . holiday dlam ruma je -,-
gtg , blog ni akan diupdate lagi pda msa akan dtg ! BHAHAHA
k baii :*