kenapa aku mencintaimu -SOFAZR-

Follow Kite Jom ! ^.^

Saturday 31 December 2011


blog ni diupdate lagi sebab aku boring -.- kak aku kasi on9 sebab dya nak tengok idola kecil 4 . tnggu depan tv dari pukul 8.30malam lagi . dye nak tngok hairul je pon ,yg lain dye pandang sbelah mata jee -.- korang tawu ? dye ckap blog aku mcm tahik >.< biase la kan ,budk tak matang BHAHAHA actually ,dye jeles sebab dye tak reti design blog -.- blog dye dh besawang kot . HAHA
last day of de year of 2011 ,HAPPY NEW YEAR sume :) semua pakat p sambut tahun baru -.- aku dok rumah diam-diam je . tanak tambah dosa :) HAHA dh laa smalam pegi uptown jalan saja . mak aku buat blur plak tuh . kesian kak aku . dye nk baju ape ntah mak aku tak kasi (padan muka) BHAHAHA pastu mak aku kata nak beli jersi . tapi tnya harga jaa -.- tak beli pon .
azam tahun 2012 : nak study hard ,takmau main dh :)

cauu luu ! k bye :)