kenapa aku mencintaimu -SOFAZR-

Follow Kite Jom ! ^.^

Sunday, 1 January 2012

WAJIB BACA ! BEST :)

aku yang create story ni lorh :)
oke , aku tipu >.<
selamat membaca :)

•.♥• Jadikan situasi ini sebagai iktibar kepada mereka yang sedang hangat bercinta.. Ketahuilah bahawa bercinta sebelum kahwin adalah jalan menghampiri zina dan ianya mampu untuk berzina...Oleh itu halalkan segera perhubungan anda itu •.♥•


Wanita 1 : Betul U sayang I ??
Lelaki : Ye sayang, I tak tipu.
Wanita 1 : U nie, jangan laa pegang2 I..Lelaki : I pegang sikit je sayang..
Wanita 1 : Tak nak laa.. Kalau terlanjur macam mana?
Lelaki : Kita kahwin laa.. I jumpa keluarga u ..
Wanita 1 : Betul? U nak kahwin dengan I?
Lelaki : Betul sayang.. Sumpah.. u diam je..jangan cakap apa-apa,I pegang sikit je..boleh ye sayang??

SETAHUN SELEPAS ITU..
Wanita 1 : Sampai hati..U tipu I.. Dulu u kata nak nak kahwin dengan I.. Tapi bila u dah dapat..U nak kahwin dengan perempuan lain..
Lelaki : I lelaki, U ingat I nak kahwin dengan perempuan yang senang-senang I boleh dapat? I nak perempuan yang suci..Bukan macam u, yang senang-senang bagi tubuh pada lelaki yang bukan bergelar suami. U ingat I bodoh nak kahwin dengan U?
Wanita1 : Sampai hati u cakap macam tu, dulu.. Masa u nak, macam-macam janji manis u bagi. Tapi sekarang u salahkan I?
Lelaki : I lelaki.. I cuma nak uji u je.. Tapi dah u bagi,I ambil laa. .
Wanita1 : U memang lelaki tak guna.. I menyesal kenal dengan u..
Lelaki : U menyesal? Tapi I puas.. Jangan lupa datang kenduri I nanti.
Wanita1 : U akan dapat balasannya nanti . .

Lelaki tersebut kemudiannya mendapat jodoh wanita yang diimpikannya.. MALAM PERTAMA LELAKI DAN WANITA YANG BARU DINIKAHINYA..
Lelaki : Sayang… I love u so much..
Wanita 2 : Me too sayang..
Lelaki : I bertuah kahwin dengan u.
Wanita 2 : I pun, sayang.. I ada something nak beritahu kat u..
Lelaki : Apa dia sayang?
Wanita 2 : Sebenarnya.. u bukan lelaki pertama yang tidur dengan I.. I pernah tidur dengan semua teman lelaki I.. Untuk suka-suka je..Cari kepuasan sebelum kahwin.. Tapi bila nak kahwin,I cari lelaki baik macam U untuk jadi suami I.. U tak kisahkan?
Lelaki : apa???? (terkejut)

Allah Swt berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (An-Nur’:26)