kenapa aku mencintaimu -SOFAZR-

Follow Kite Jom ! ^.^

Friday, 6 January 2012

SAKIT MATA :(



korang penah sakit mate tak ? tak penah ? meh amek sini sikt meh . kami dh tak sanggop menahan beban ini lagii . huaaa ! mata kami dh bengkak sbelah o.O siyes ,kami tak penah sakit mata . fes time ni -.- menderita kot . kalau tak sakit takpe jugak . fes fes tuh dh sepet sbelah . jadi anak cina sat . HAHA .
I NEED A DOCTOR ! A KIND and CUTE DOCTOR :) cepat sembuh skit :) kihkihkih . korang nak tawu tak ? dlu kan ,kami penakot gilaa nak mkn ubat . kalau tngok ubat je jaoh je larii . smpaii kne pakse pakse dngan mak kami :'( actually ,dlu kami mkn ubat oke je ,skali tuh telan ubat tak lepas korang tahu kan rase dye ? PAHIT DOH ! nak temuntah dibuatnye XD sebab tu laa kami fobia nk mkn ubat :) kalau tak nak makan ubat kan ,mak kami bli ubat air . pergghh ! mcm budak buadak je -.- esok nk skola ,rase mcm  tak bole pegi je . tapi mak kami suruh pegi jugak . kan kesian kawan2 kami ? tak pasal pasal nnti satu kelas ambek mc . HAHA . sunyi je kelas :) kesian cegu . BHAHAHA


adohh ! sakit mata >.<
nak pegi mkn ubat jap :)
k byee ;)