kenapa aku mencintaimu -SOFAZR-

Follow Kite Jom ! ^.^

Thursday 19 January 2012


semalam penat gilerr doe ,merentas desa . tapi bes :) bole lari lari sehatkan badan . cepat jugak aku lari tahun ni . and azam tahun niyy mau kasi pecah rekod :D hehe . naseb aku tak jadi atlet merentas desa ,kalau tak jadi macam kaka syahmi le . kesian betol dye aku tengok . muke dye burn tapi maseh lawa . aku pon sikit hari lagi burn la :( siyess aku ckap ,penat tahap gaban arr . tapi awal jugak aku smpai . hehe . then ,da smpai skola tnggu mak aku seminit ,mak aku tak datang then jalan lagi pegi public phone yg jaoh tuh ,yg dkat punye buat hal -.- penat penat aku jalan pegi public phone yg jaoh tuh mak aku tak angkat fon -.- maen maen betol :3 oleh itu ,aku kna tunggu mak aku jugak smpai dtg even smpai malam pon >.< tak smpai 5 minit ,mak aku pon datang . terus bwk aku pegi pasar malam . korg tahu ? fes tuh mak aku dha bli air kelape dh , tak smpai 10 minit air tuh dh hbess . sape tak dahaga lepas lari2 kan ? so ,aku pon suruh mak aku belikan air lagi secawan . kali ni air jagung pulak >.< sedap <3 hehe . daa habess bli bihun sup bagai ,balik lahh ,nk tnggu ape lagi kan ? hikhok . balik awal on9 sat . hee :D lepas tuh solat then makan . mkn wajib didahulukan ye ? haha . lepas tuh baru sebok nak buat keje skola . byk doe ! smpai srabut kepale otak aku neyh --'' buat smpai pkol 11 . okeh ,raye cine dh dkat . yeayy ! cuti smnggu . muehehe . gtg , love u ;) k bhaiyy :D